Przywitanie
Witam, cieszę się, że możemy chwilę porozmawiać. Wiesz obserwuje jak tylko jest to możliwe twoją pracę i chcę się z tobą czymś podzielić.
Pozytyw
Wczoraj zauważyłem na przykład. Jak Prowadziłeś rozmowę z nowo przyjętym pracownikiem. Wyraźniej go motywować do pracy. Zrobiłeś to po prostu profesjonalnie. Gratuluję – zasada 3 sekund
Cel rozmowy i korzyści
Celem naszej rozmowy jest zgłębienie mechanizmów w zakresie wdrażania nowych pracowników tak, aby to zrobić najlepiej. Korzyścią dla ciebie jest rozwój i zwiększenie efektywności w tym zakresie.
Obszar do rozmowy z perspektywy pracownika
Powiedz mi jak sądzisz, co mógłbyś usprawnić? Ewentualne Stymulowanie pracownika do poszukiwania obszarów do rozwoju
Dlaczego to jest ważne?
Potwierdzenie słuszności, co do wyboru pracownika – wzmocnienie. ….. Tak to faktycznie dobry pomysł tym bardziej, że ma to istotny wpływ na ……
Jak pracownik chce nad tym pracować?
No to świetnie. Powiedz jak chcesz nad tym pracować?
Zasoby
Jak mogę tobie pomóc? Czego potrzebujesz?
Podziękowania
Bardzo dziękuję. Twoja postawa wyraźnie pomogła temu pracownikowi. Jeszcze raz gratuluję – to uścisk dłoni i zasada 3 sekund