Podsumowanie Aktywnego słuchania

Przez dziesięć tygodni czytałaś i uczyłeś się w jaki sposób rozwijać kompetencję komunikacji z podwładnym, czy partnerem. Teraz już wiesz co to znaczy aktywnie słuchać, a nie się tylko przysłuchiwać się lub po prostu słuchać. Te trzy etapy „słuchania” bardzo się różnią od siebie. 

Aktywne słuchanie przybliża ludzi do Ciebie. Aktywne słuchanie buduje relacje z ludźmi. Aktywne słuchanie wzmacnia więzi z innymi ludźmi. Teraz wystarczy tylko zastosować tę technikę podczas każdej rozmowy aby stała się nawykiem. 

Nie nauczyli Cię tego w rodzinnym domu, na studiach oraz na stanowisku, na którym teraz się znajdujesz. Lecz wymagają tych kompetencji od Ciebie jako osoby dorosłej i odpowiedzialnej za relacje z ludźmi, prawda? Pocieszające jest to, że możesz się tego nauczyć rozwijając aktywne słuchanie każdego dnia, bo i tak przecież słuchasz. Teraz tylko będziesz to robić na zupełnie innym poziomie.

Napewno chcesz rozwijać tę i podobne inne kompetencje miękkie, więc masz taką możliwość; to  szkolenia w www.goformore.pl , lub napisz a pomogę Ci podczas spotkać indywidualnych. Daj z siebie dużo więcej niż myślisz, że możesz, a zobaczysz jak zjednasz sobie ludzi.