F. U. S. Oczekiwania P. K. cz. 4
Masz możliwość wywierania wpływu lub manipulacji oczekując od osoby, do której mówisz. Jakość zadawania pytań ma ogromny wpływ na odpowiedź, a rozmówca nawet się nie orientuje z jakiego powodu tak odpowiada. 
Wyrażanie się w sposób prosty z punku zarządzania wyglada tak:
  • Oczekuję, że…
  • Jestem przekonany, że sobie poradzisz z….
  • Widzę, że masz właściwe kompetencje… 
O jakości zadawania pytań napisałem już https://www.tomaszfgrzelak.com.pl/pytania-w-drodze-do-sukcesu i to Ty sugerujesz czego oczekujesz. Z czym puszczasz dziecko, to Ci przyniesie. 
Zwróć jeszcze uwagę na to, do kogo mówisz. Jeśli znacie się już dłużej, to powinieneś zauważyć, który ze zmysłów jest u niego dominujący; wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk. Wyrażając oczekiwania łatwiej Ci będzie uzyskać to, czego naprawdę oczekujesz. 
Pamiętaj aby przekaz Twój w formie „oczekiwania” a nie rozkazu, który może zepsuć cały trud uprzedniej komunikacji. Władza uderza do głowy i komunikacja rozkazująca odnosi się do wykonania konkretnej czynności, zabijając kreatywność. Zwróć na to uwagę następnym razem.